Nuffnang Ads

Rabu, 9 Februari 2011

Me : Suamiku

Kali ni nak citer sikit je pasal lakiku. "Mintak izin ye Sayang"

Sayang kita bernama Abdul Mutalib B. Abdul Ghani. Umur dia 3 tahun lebih 'tua' dari kita (pandai-pandailah korang congakkan umur dia). Dia dilahirkan di Sarawak tapi berasal dari Kuala Pilah. Mak dia 'mak mertuaku' berasal dari Kuala Pilah dan arwah abah 'bapa mertuaku' berasal dari Melaka.

Sayang kita ni ada 10 orang adik-beradik (7 lelaki & 3 perempuan) dan dia merupakan anak yang ke 8 (bongsu lelaki) sebab 2 orang lagi bawah dia adalah perempuan.

Sekarang dia bekerja di Sungai Buloh. Tiap-tiap hari tau berulang dari Senawang.....korang boleh? Punyalah dia sayang kat kita......tetiba.....apa motif????

Sayang kita ni memang hebat sebab nama tempat kerja dia pun PERHEBAT (pandai-pandailah korang carik apa itu PERHEBAT), sebuah organisasi di bawah LTAT (Lembaga Tabung Angkatan Tentera). Takde yang hebat melainkan yang hebat-hebat sahaja kerja kat sana.

Sayang kita ni seorang yang romantik, tak macam kita. Kita tak pandai nak romantik-romantik ni, ai tak reti uuuu.....Dia seorang suami yang bertimbangrasa, pandai ambik hati kita, anak-anak dan keluarga, suka buat lawak dan yang paling penting rajin bantu kita buat kerja-kerja rumah. Cuma Sayang kita ni tak beberapa pandai masak je, yang lain semua tip-top.....Kalau serba-serbi pandai nanti kita goyang kaki la pulakkan.....

Oklah, tu je pasal lakiku. Nanti korang ngantuk pulak bila kita asyik puji Sayang kita je....


 Semasa Harith sebulan lebih



Masa kawin Atih


Raya 2009
Saje tak letak gambar dia sesorang, ai jeles u kalau orang tatap gambar laki ai lama-lama......huhuhuhu....

Tiada ulasan: