Nuffnang Ads

Isnin, 8 Oktober 2012

Selera Mak Buyung : Part 2

Kita sambung lagi bab makan-makan ni. Kita adalah pencinta makanan. Tengok la badan macam mana ye tak?

Masa anak dara dulu tak kisah sangat pasal makan ni, macam tak berminat jer dengan makanan. Makan pun  hanya untuk mengalas perut. Tapi ko lihat sekarang, apa telah berlaku....huhuhu....... 

Kita asyik dengar jer orang bercerita pasal mee udang kat Kuala Sepetang tu. Nak pergi ke sana semata-mata nak makan mee udang, memang tak kan berlaku la. Tapi kalau dah rezeki nak marasa makan mee udang tu memang tak ke mana kan?

Kita ada la terbaca kat paper yang Mee Udang Mak Jah, Kuala Sepetang ni ada buka cawangan kat area KL. Begitu memahami betul kehendak pelanggan yang jauh untuk ke sana.

Teringin nak makan mee udang ni masa sebelum bulan puasa lagi, tapi bulan Syawal ari tu baru la dapat merasa. Dah alang-alang nak pergi beraya rumah saudara-mara area sana, maka teruskanlah hajat nak merasa mee udang Kuala Sepetang tu.





Kita punya : Mee Udang Special
Sayang punya : Kuey Teow Basah (udangnya tersorok bawah kuey teow)
Harith punya : Kuey Teow Goreng
Disebabkan Adriana tak kuat makan, maka share la kami punya makanan
Lokasi Cawangan Restoran Mee Udang Mak Jah, Kuala Sepetang ni adalah di Wangsa Maju, berhampiran dengan Wangsa Walk.

Memang puas hati la dapat makan mee udang ni. Udangnya banyak dan fresh. Harith dan Adriana seronok betul dapat makan, apatah lagi ibunya....lagi la super duper happy :)

Terima kasih bebanyak kat Sayang yang sudi ikut kemahuan bininya yang macam-macam ni dan terima kasih bebanyak juga sebab belanja kami anak beranak makan kat sini.

Rasanya selagi belum bersalin ada lagi tempat makan yang kita nak explore....hehehe....Sabar ye Sayang, nanti kita bagitahu kita nak makan apa......huahuahua.......

Tiada ulasan: