Nuffnang Ads

Khamis, 29 November 2012

Birthday Harith yang ke 8

Wah.....rindu sangat kat blog ni....Dah sebulan lebih tak sempat nak menulis dalam blog ni. Bukannya  tahap kemalasan kita berada di tahap maksimum, tetapi kekangan waktu menyebabkan kita tak berkesempatan untuk menulis di blog yang tak seberapa ni.

Banyak betul benda yang kita nak cerita kat sini. Tapi kita hanya mampu untuk bercerita kisah bermula dari bulan Oktober jer la.....Ok tak?

21 Oktober 2012 yang lalu adalah birthday Harith yang ke 8. Asalnya kita dan Sayang nak celebrate birthday Harith dan Adriana sekali. Nak jimat kos kaedahnya walaupun birthday Harith dan Adriana beza 2 bulan (Harith pada bulan Oktober dan Adriana pada bulan Disember).

Kekonon nak celebrate kat A&W. Tapi entah macam mana tak jadi nak celebrate sekali. Jadi kita celebrate la birthday Harith dulu. Kalau ikutkan memang kita tak larat nak masak-masak ni, tapi Sayang sanggup nak menolong kita habis-habisan, maka misi diteruskan.

Menu hari tu simple jer iaitu mee hoon sup, sate, nasi impit, nagget, kentang goreng, buah, air dan jajan. Harith gembira la sesangat sebab ada ramai orang nyanyikan lagu birthday untuk dia. Kemain dia pilih kek untuk harijadinya. Kalau ikut kita dan Sayang nak beli kek ais krim la, tapi entah kat mana dia tengok agaknya, dia terbekenan dengan kek gambar Boboi Boy. Maka layankan saje..........



Kek Birthday Harith

Tak sabar nak potong kek

Muka teruja

Sesi makan-makan




Ok, tu jer kisah untuk kali ni....Nanti kita sambung lagi ek....

Tiada ulasan: