Nuffnang Ads

Selasa, 18 Oktober 2011

Budaya membaca

Sapa kat sini yang suka membaca? Kita memang suka membaca terutama novel, buku-buku berkaitan keibubapaan, keluarga, soal jawab agama dan motivasi. Hobi kita adalah membaca. Seronok bila dapat banyak maklumat dari pembacaan kita.

Korang rasa budaya membaca ni adakah budaya rakyat Malaysia sekarang? Bagi kita budaya membaca ni masih belum jadi budaya untuk rakyat Malaysia.

Walauapapun kita dah mula terapkan budaya membaca untuk anak-anak. Banyak jugak la buku-buku cerita yang kita belikan untuk mereka. Kadang-kadang suruh mereka pilih sendiri buku yang mereka suka supaya keinginan untuk membaca itu lagi menebal.

Sebenarnya entry kali ni kita nak promote satu buku ni. Ada student master kat lab kita ni jual. Maka sesape yang berminat nak beli buku ni boleh la contact Firdaus di alamat e-mail firdaus_bio@hotmail.com .




Buku ni berkaitan soal jawab tentang permasalahan semasa secara mudah dan ringkas. Harga buku ni tak mahal, cuma RM15.00 jer.

Jadi, tunggu apa lagi, sama-sama la kita amalkan budaya membaca dan belilah buku ini. Semoga kita bersama-sama dapat manfaat dari apa yang kita baca.

Tiada ulasan: