Nuffnang Ads

Selasa, 3 Januari 2012

Hari terakhir 2011

Korang buat apa masa hari terakhir 2011? Mesti ramai yang celebrate malam tahun baru tu kan? Hari terakhir 2011 kita dan keluarga besar kita pergi berkelah di PD jer....

Selain berkelah kami juga meraikan hari ulang tahun kelahiran anak buah kita, Haiqal yang ke 8 tahun. Baru sehari celebrate birthday yang ke 8 pada 31.12.2011 dah masuk darjah 3.

Perkelahan kali ni cuma keluarga Atih dan Ina je yang tak join sebab dia orang ada hal. Tapi kekurangan itu telah diganti dengan family Acik Bedah dan uwan.

Kita orang pasang 3 khemah untuk kemudahan berehat. Kami kat sana seawal 10 pagi hingga ke 8 malam. Masing-masing bawa la bekalan makanan untuk di makan sepanjang kami di sana. Kita bawa nasi putih, sambal ayam, sayur campur dan air. Ada yang bawa nugget, sosej, mee goreng, jajan dan macam-macam lagi la. Along pulak buat bbq ayam dan ikan manakala uwan belanja ice cream untuk kami semua. Dalam RM50 jugak la uwan peruntukkan untuk belanja ice cream tu. Uwan memang penggemar ice cream terutama perisa oren.












Seronok sangat hari tu bila dah berkumpul ramai-ramai walaupun kita tak mandi laut. Tak sempat nak tengok bunga api malam tahun baru tu sebab dah terbungkang kepenatan......Itulah kesah hari terakhir kita di tahun 2011......

Semoga 2012 mendatangkan perkara-perkara yang baik dan indah buat diri kita & keluarga serta korang semua.....Amin.....

Tiada ulasan: