Nuffnang Ads

Isnin, 2 Januari 2012

8 tahun

Dah masuk tahun baru, baru la terhegeh-hegeh nak buat entry pasal anniversary. Tanggal 19 Dec 2011 merupakan ulang tahun perkahwinan kita yang ke 8. Macam tak caye jer dah 8 tahun kita kawin.

Memang dah plan nak pergi bercuti masa anniversary kali ni. Bermacam halangan dan dugaan nak pergi bercuti kali ni, tapi tak mengapa kita tetap bersyukur sebab masih boleh bersama-sama mengharungi semua tu bersama Sayang dan anak-anak.

Setakat ni kita tak pernah terlintas lagi nak pergi bercuti tanpa anak-anak. Walaupun ragam mereka kekadang membuatkan kita naik angin, tapi kalau bercuti tanpa mereka rasa macam tak lengkap pulak.

Percutian kali ni tak la jauh mana, hanya kat Melaka jer.....Tak tau la, kita orang memang suka bercuti di Melaka. Setiap tahun mesti akan bercuti ke Melaka. Tahun 2011 dah 2 kali bercuti ke Melaka. Banyak tempat yang nak dilawati kat Melaka ni. Setiap tahun pergi Melaka pun masih ada tempat yang kami tak pergi melawat lagi.

Di Istana Kesultanan Melaka



Kita dan Sayang setelah 8 tahun berkahwin

Adriana di Taman Larangan

Kita dan Adriana yang sentiasa overrrr.....

Cubaan mengambil gambar melompat

Pose macho dari Harith

Adriana yang suka bergambar





Tak dapat nak mandi lama-lama sebab angin kuat, cepat sejuk. Swimming pool kat tingkat 7.



Kita ke Melaka pada 18 Dec - 20 Dec. Ingatkan bila pergi hari bekerja orang tak ramai, tapi sama jer macam pergi pada hari cuti. Biasala......cuti sekolah.......semua orang pun nak pergi bercuti......

Apa-apa pun kita sangat gembira dengan percutian ini bersama Sayang dan anak-anak. Semoga anniversary akan datang akan ada lagi percutian yang lebih menarik, Insya Allah......


Tiada ulasan: