Nuffnang Ads

Rabu, 23 November 2011

Konsert

Citer ni memang dah berzaman. Tapi memandangkan banyak sangat kerja beberapa minggu ni maka tertangguh la banyak citer untuk di update.

Adriana telah selamat mengadakan persembahan pada 'Majlis Hari Graduasi, Anugerah Kecemerlangan dan Konsert 2011 Tadika Gerak Minda (TGM)'. Majlis tu telah diadakan di Dewan Ballroom, Kompleks Belia & Sukan Paroi. Semua murid TGM (4 cawangan) telah membuat persembahan pada hari berkenaan.



Persembahan pembukaan 'Selamat Datang'

Kita cukup bangga dengan Adriana kerana tahun lepas dia tak berjaya dapat anugerah kecemerlangan akademik. Tahun ni dia berjaya mendapat anugerah berkenaan sebab dapat nombor 1 ketika peperiksaan akhir tahun.

Masa peperiksaan pertengahan tahun hari tu dia siap nangis-nangis lagi tak nak sekolah kat TGM sebab dia dapat nombor 6 dan cikgu cakap sesiapa yang nak hadiah mesti dapat nombor 1 hingga 4 je. Sedih kita tengok dia masa tu.

Harith masa umur 5 dan 6 tahun (sekolah kat TGM) setiap tahun dapat hadiah kecemerlangan akademik. Adriana pulak masa 5 tahun tak dapat hadiah kecemerlangan akademik sebab dia dapat nombor 5.

Mungkin untuk peperiksaan akhir tahun tu dia bersungguh buat yang terbaik sebab nak kan hadiah tu dan alhamdulillah dia berjaya. Tersenyum jer Adriana masa dapat hadiah tu. Semoga hadiah tu menjadi pembakar semangat untuk dia terus berusaha bagi mencapai kejayaan dalam akademik.



Tengah beratur untuk naik pentas


Alhamdulillah.....dapat jugak hadiah untuk kecemerlangan akademik...


Tersenyum bangga

Masa majlis ni Adriana masuk persembahan Kadet Bomba. Cute sangat tengok dia pakai pakaian seragam Kadet Bomba tu.

Persembahan murid-murid dari TGM memang menghiburkan kita pada hari tu. Cute sangat tengok budak-budak tu buat persembahan.





Kita yang terhibur dengan persembahan murid-murid TGM






Tiada ulasan: