Nuffnang Ads

Jumaat, 11 November 2011

Tak habis lagi...

Kita masih tak habis lagi citer pasal exam Harith. Kecoh betul kita ni kan? Orang lain pun ada anak yang bersekolah jugak, tapi tak la kecoh macam kita ni. Mesti korang rasa kita ni over kan?

Bagi ibu-ibu yang masih belum ada anak-anak yang bersekolah, korang bersedia je la bila anak-anak korang dah masuk sekolah nanti. Korang pasti mengalami perasaan dan kekalutan macam kita (jangan cakap besar tau......korang pasti akan mengalami apa yang kita rasa sekarang ni)

Kali ni kita nak story tentang exam KAFA (Kelas Al-Quran Dan Fardu Ain) pulak. Exam KAFA kali ni mengubati kekecewaan kita tentang result exam untuk akhir tahun Harith di sekolah kebangsaan.

Alhamdulillah, result KAFA kali ni meningkat dari exam pertengahan tahun tempoh hari. Tapi Harith masih lemah untuk subjek Sirah. Tapi markah kebanyakan subjek adalah 90%. Semalam baru jer dapat rekod kemajuan KAFA. Ramai betul murid dalam satu kelas tu. Kat sekolah kebangsaan, dalam kelas Harith ada 42 orang murid dan kat KAFA pulak ada 44 orang murid. Macam mana la cikgu nak bagi tumpuan dekat setiap orang murid......

Ok la.....tu jer....

Tiada ulasan: