Nuffnang Ads

Khamis, 26 Mei 2011

Syahdunya.....

Tetiba hari ni syahdu pulak rasanya hati ni.....Malam tadi punyalah berkobar-kobar nak bagi komitmen penuh untuk kursus ni.....

Ye la.....hari ni kan birthday kita (kita bagitahu ni bukan nak korang bagi kita hadiah tau). Rasa sunyi sangat bila tak bersama keluarga pada hari penting dalam hidup kita.

Sayang dah wish kat kita pukul 3am macam tu. Memang la lewat sikit, tapi ok la daripada tak wish langsung. Kita tahu Sayang penat sebab jaga anak-anak sesorang, sebab tu dia tidur awal malam tadi.

Kita memang tunggu pun dia call pukul 12am tu, tapi nak buat macam mana, kita harus faham situasi dia. Pagi tadi tak sempat nak call dia. Selalunya kalau kita pergi kursus ke, masuk hospital ke pendek kata kalau kita takde kat rumah dengan dia, kita akan call kejutkan dia dari tidur.

Pagi ni kita tak call dia sebab rasa macam kecik ati sikit dia lewat call malam tadi. Apa yang kita ralat sangat sebab kan kecik ati kita tu, Sayang dan anak-anak bangun lambat pagi ni.

Sebab tu kita rasa sedih sangat sekarang ni. Sayang, kita mintak maaf bebanyak......Sayang dan rindu sesangat kat Sayang dan anak-anak....

Sori la.....entry ni dibuat khas untuk Sayang......Korang jangan marah ye......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Heppy besday akk....wish u all the best and happyy selalu.. ;)

hilda berkata...

Tq Norin....