Nuffnang Ads

Rabu, 27 Julai 2011

Alih angin

Kita bukan la dukun yang boleh alih-alih kan angin ni DDDDAAANNNNN harus diingat bukan jugak buang angin. Entry kita kali ni saja nak bagitahu walaupun korang dah tahu bahawa blog kita dah berubah warna.

Sesiapa yang mengikuti blog kita ni mesti akan perasan punya warna blog kita telah berubah dari hitam/putih/kelabu ke merah.

Asalnya nak warna biru sebab kita suka warna biru firus, tapi tak ada pulak yang kita berkenan. Pilihan kedua pulak nak warna purple, tapi masih tak ada yang berkenan di hati. Akhirnya untuk menggambarkan blog kita yang ceria, kita ambik la warna merah ni.

Korang suka tak perubahan warna blog kita ni. Sila komen kalau tak berkenan. Kadang-kadang bila alih angin ni akan mendatangkan mood yang bagus.

Harap-harap kita tak la cepat marah seperti mana orang menggambarkan merah ni garang, kuat, bara api dan sebagainya.....

2 ulasan:

Lynn berkata...

ekekekekkk..sama la ..lynn pon suka sangat warna biru firus,purple..tapi warna kat sini tak byk pilihan..tapi..merah ni nice sgt..ceria..tak terang sgt..dan tak sakit mata..ok jer..

Hilda berkata...

Tq sebab suka.....nape angah tak boleh nak komen kat blig Lynn yek?