Nuffnang Ads

Rabu, 7 September 2011

Berdondon

Korang suka tak bila pilih baju untuk keluarga korang, pilih warna yang sama? Kiranya sedondon gitewww....Kalau tanya kita, kita memang suka beli baju yang sama warna dengan Sayang dan anak-anak.

Tak kira lah masa raya, nak pergi rumah kenduri atau keluar berjalan-jalan. Kalau boleh nak sama jer warna. Jika tak dapat 4 beranak sama warna pun sekurang-kurangnya kita dan Sayang warna yang sama dan anak-anak warna yang sama.

Setiap kali raya, kita akan pastikan kami 4 beranak punyai baju raya warna yang sama. Kebiasaannya kami ada 4 pasang baju raya (termasuk baju melayu).

Tahun ni baju raya pertama kami adalah warna kelabu. Baju raya kedua pulak warna coklat. Baju raya ketiga warna hijau dan yang keempat warna biru.

Kelassss ko Hilda......sampai 4 pasang baju warna sedondon.....Bukan kita sorang jer terhegeh-hegeh nak sedondon ni, Sayang pun layankan jer nak pakai sedondon ni.....Kita rasa sekarang ni memang dah jadi trend kot pakai baju sedondon ni....Kata sehati sejiwa......

Tapi maaf la, gambar kami berempat berpakaian sedondon untuk baju raya ke 2 hingga ke 4 tiada. Heboh dek beraya, lupa pulak nak bergambar.....Penat jer akak ko ni beli baju sama warna, tapi tak ada bukti lak. Takpe, nanti kalau kita rajin, kita snap gambar kami sekeluarga berpakaian sedondon ye....

Kat bawah ni adalah antara pakaian kami yang sedondon.....








Tiada ulasan: